Klacht doorgeven

Als huurder mag u van ons een goede service verwachten. Bent u niet tevreden? Wij horen het graag! Zo kunnen wij onze dienstverlening verder verbeteren.

Een klacht kunt u snel gemakkelijk doorgeven via dit formulier. Vul het klachtenformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Klachtadviescommissie

Komen wij er niet samen uit? En blijven we van mening verschillen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenadviescommissie.

U kunt uw klacht bij de Klachtenadviescommissie indienen via dit formulier, of door een brief of mail te sturen naar:

Secretariaat Klachtenadviescommissie
Dorpsstraat 24A
7451 BV  HOLTEN
info@klachtenadviescommissieregiozwolle.nl


De klachtenadviescommissie neemt uw klacht in behandeling. Mocht het tot een hoorzitting komen, dan passen zij 'hoor en wederhoor' toe. Binnen twee weken na een zitting, brengt de commissie advies uit aan de directie van Vechtdal Wonen. Binnen 5 werkdagen neemt de directie een beslissing. In de regel wordt het advies van de commissie door de directie overgenomen. Als er een zwaarwegende reden is, dan kan de directie van het advies afwijken. U krijgt binnen een week na dat besluit een brief van de commissie. U kunt dit nalezen in het reglement.


Klachten over de huurprijs of servicekosten behandelt de Huurcommissie of de kantonrechter. Klachten die al bij een andere instantie in behandeling zijn, kunnen niet worden ingediend.


Documenten

Aan deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.