Onderhoud - Reparaties

Om prettig te wonen heeft een woning onderhoud of aanpassingen nodig. Wij kunnen veel voor u doen. Maar misschien wilt u zelf ook aan de slag?

Maar welke werkzaamheden voeren wij voor u uit? En wat mag u zelf doen? In onderstaande menu leest u meer hierover.

U kunt op twee manieren u reparatieverzoek doorgeven

-       Online: via het reparatieverzoek formulier.
-       Telefoon: tijdens kantooruren via 0529 - 45 25 88.
Gaat het om dringende zaken die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten? Bijvoorbeeld een lekkage? Dan kan u dit telefoonnummer ook buiten kantooruren bereiken.

In onze brochure ''Onderhoud-ABC'' vindt u meer informatie

U vindt daar bijvoorbeeld informatie over welke reparaties voor uw eigen rekening zijn en welke wij voor u uitvoeren.

Voor een aantal specifieke storingen kunt u rechtstreeks contact opnemen met de uitvoerende bedrijven:


Soort verzoekOrganisatieContactgegevens
Reparatieverzoek

Vechtdal Wonen

0529 - 45 25 88
CV storing (voorheen BWV huurders) Breman Service

0900 - 821 21 74

CV storing (voorheen DV huurders) Energiewacht 088 - 200 85 55
Boilers (voorheen BWV huurders) InHome Geas

053 - 852 85 00

Rioolverstopping RRS

0800 - 099 13 13


Reparaties kunnen duur zijn. Maar dankzij het Serviceabonnement zijn veel reparatiekosten niet voor uw rekening. U betaalt voor het lidmaatschap van het Serviceabonnement maandelijks, gelijk met uw huur, een bedrag van € 5,24.

Hoe het werkt

Als u een reparatieverzoek heeft dat onder het Serviceabonnement valt, meldt u deze telefonisch of via het online formulier. Wij zorgen ervoor dat de reparatie snel, vakkundig en gratis wordt verholpen. U betaalt dus geen materiaalkosten, voorrijkosten of arbeidsloonkosten.

Kosten van het Serviceabonnement

Maandelijks betaalt u € 5,24 per maand. U betaalt na aanmelding vanaf de 1e van de volgende maand. Het lidmaatschap is voor minimaal 1 jaar. Daarna kunt u maandelijks opzeggen.

Direct aanmelden?

U kunt nu gratis instappen. Vul het bijgevoegde aanmeldformulier in en stuur deze aan Vechtdal Wonen óf vul het aanmeldformulier in op onze website.

Onderhouds ABC

In onze brochure 'Onderhouds ABC' staat precies vermeld welke reparaties binnen het Serviceabonnement vallen.


Zelf uw woning verbeteren? Dat kan! Wij ondersteunen deze ontwikkelingen en zijn initiatiefvolle klussende huurders dan ook graag van dienst.

Zorg ervoor dat u vooraf toestemming vraagt voor aanpassingen aan uw woning

Aan de hand van het ingevulde aanvraagformulier sturen wij u een overzicht toe met de kwaliteitseisen. Voldoen de aanpassingen niet aan de kwaliteitseisen? Dan moet u tussentijds, of bij vertrek, op eigen kosten de aanpassingen in de originele staat herstellen. Diverse aanpassingen aan gas- elektra- water- en CV-installaties moeten door een erkend installateur worden uitgevoerd. Wij voeren geen onderhoud uit aan door u zelf aangebrachte voorzieningen.

In de brochure ‘Klussen in uw woning' staat wanneer u wel of geen toestemming moet vragen.


Wij voeren onderhoud uit aan de bestaande woningen. Op die manier zorgen we ervoor dat de technische kwaliteit van woningen op peil blijft.

Formulieren
Brochures

Aan deze pagina kunnen geen rechten worden ontleend.