Sleuteluitgifte

Veel gevraagd over Sleuteluitgifte

Ik heb een afspraak voor de sleuteluitgifte van mijn nieuwe woning. Wat gebeurt er bij deze afspraak?

Algemeen

Samen met een medewerker loopt u de woning technisch door. Er wordt een opleverrapport van de woning gemaakt en deze ontvangt u ook ter ondertekening. Wanneer alle benodigde documenten zijn ondertekend en de eerste huur is betaald, dan ontvangt u de sleutels. 

Ik heb een afspraak voor de sleuteluitgifte van mijn nieuwe woning. Hoe lang duurt deze afspraak?

Algemeen

Gemiddeld plannen wij een uur hiervoor in. We bekijken samen met u de woning en leggen u waar nodig technische apparatuur van de woning uit.

Ik wil de afspraak voor de sleuteluitgifte van mijn nieuwe woning verplaatsen. Hoe regel ik dat?

Algemeen

Neem contact met ons op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. U kunt telefonisch 0529 - 45 25 88 of per mail verhuur@vechtdalwonen.nl contact met ons opnemen.

Ik kan zelf niet aanwezig zijn bij de sleuteluitgifte van mijn nieuwe woning. Mag iemand anders namens mij aanwezig zijn?

Algemeen

Ja, u kunt ook familie of een kennis machtigen. Dit kunt u ons via e-mail of brief laten weten. De gemachtigde persoon kan dan namens u de sleutels ontvangen. Deze persoon moet zich kunnen legitimeren. De ingangsdatum van de huurovereenkomst en de huurbetaling veranderen niet.

Wij gaan samenwonen. Moeten we allebei aanwezig zijn bij de sleuteluitgifte?

Algemeen

Ja, als beide huurders op de huurovereenkomst staan moeten ook beide huurders bij de sleuteluitgifte aanwezig zijn.

Hoeveel setjes sleutels ontvang ik bij de sleuteluitgifte van mijn nieuwe woning?

Algemeen

Dit verschilt per woning. U ontvangt minimaal drie sleutels voor buitendeuren en twee sleutels voor postkasten.

Wat moet ik meenemen naar de afspraak voor de sleuteluitgifte?

Algemeen

U neemt uw legitimatiebewijs mee en het bewijs van betaling.